عنوان گروه خبري / انتشارات .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ 
  • کد خبر : ۱۸۵۱
معماری سازمانی سرویس گرا...

نام کتاب :معرفی اصول، مبانی و روش های معماری سازمانی سرویس گر
سال نشر:1389
نویسنده:فریدون شمس-امیر مهجوریان
هدف از نگارش این کتاب، تشریح مباحث "معماری سازمانی" و  "معماری سرویس گرا" به همراه بررسی چگونگی ترکیب آنها در قالب "معماری سازمانی سرویس گرا" بوده است. این کتاب نخستین جلد از سری کتابهای حوزه معماری سازمانی است که نویسندگان قصد دارند به یاری پروردگار، سری کامل آن را طی سالهای آینده به رشتۀ تحریر درآورند.
 
 
فصل نخست این کتاب به معماري سازماني اختصاص دارد و سعی شده است مباحث و مفاهیم این حوزه به اختصار در اختیار خوانندگان قرار گیرد. در فصل دوم مباحث مربوط به معماری سرویس گرا به تفصیل ارائه شده است. فصل سوم به معماري سازماني سرويس گرا اختصاص دارد و در فصل چهارم متدولوژی بومی سازی شده ای برای تدوین معماری سازمانی سرویس گرا ارائه شده است.
محتوای کتاب می تواند به عنوان یکی از منابع تدریس تعدادی از درسهای دوره کارشناسی ارشد رشته های مهندسی کامپیوتر- نرم افزار و فناوری اطلاعات از جمله دروس "معماری سازمانی"، "معماری نرم افزار" و "مهندسی نرم افزار پیشرفته" قرار گیرد. نویسندگان سعی کرده اند مباحث ارائه شده در کتاب هم محتوای علمی مناسبی داشته باشد و هم با تجارب کاربردی و حرفه ای منطبق باشد، بگونه ای که به جز دانش پژوهان، تحلیلگران و کارشناسان فنی شرکتهای انفورماتیکی نیز از آن بهره مند شوند.
 
برای مشاهده سرفصل مطالب کتاب “اصول،مبانی و روشهای معماری سازمانی سرویس گرا” اینجا را کلیک کنید.

برای خرید اینترنتی کتاب بر روی وب سایت مرکز نشر دانشگاهی اینجا را کلیک نمایید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0